Srednja trasa

Izpostavljeno:

Tabor - Oklo - Dole - Gorjuša

Zbor je pred bazenom v Domžalah. Pot nas pelje ob Kamniški Bistrici do Štude, kjer preko mostu in avtoceste zavijemo proti Ihanu. V centru Ihana zavijemo proti brdu, kjer se začne cesta vse bolj in bolj vzpenjati. Po poti lahko občudujemo neokrnjeno naravo. Po 300 m na križišču zavijemo proti Oklem in po krajšem predahu se po isti poti vrnemo do križišča. Na križišču sedaj zavijemo proti Sv. Trojici. Naslednji kilometer je pot do Konfina zelo strma. Kot dodatek kolesarjenju se peš ali najbolje pripravljeni s kolesom lahko povzpnejo na Murovico (743 m). Krožno pot nadaljujemo mimo Javoršice do Vrhpolja, kjer se usmerimo proti Sp. Tuštanju (lahko obiščemo grad) in preko regionalne ceste do Dol. Od tu naprej se po ravninskih poteh preko Imenj, Vidma in Imovice obrnemo proti Škocjanu in letnem gledališču Studenec, ponovno prečkamo regionalko in se čez Gorjušo vrnemo na izhodišče.

Tehnični opis poti
Pot je primerna za bolj pripravljene kolesarje in ima dva težja vzpona (Oklo, Konfin). Kot dodatek za preverjanje sposobnosti je možnost osvojiti Murovico, a ga priporočamo le najbolj pripravljenim, ker sta vzpon in tudi spust po isti poti zelo zahtevna. Pot trase je asfaltna in kolovozna, vendar vseskozi lepo urejena.

Naravne in kulturne znamenitosti ob poti - počivališča
cerkev Tabor nad Ihanom, spomenik Oklo, Sv. Trojica, Murovica, grad Tuštanj, Poletno gledališče Studenec, grad Krumperk, Železna jama, Jamarski dom na Gorjuši - muzejske zbirke

Vstopnina
Srednje težka
Sorodne vsebine
Ste vedeli
… da so domžalske slamnike nosili v evropskih mestih (London, Paris, Dunaj...) in tudi čez lužo?